10 April 2013

20 April & 5 Mei Hari Penting Untuk Semua Rakyat Malaysia

Posted by Unknown On Rabu, April 10, 2013 | No comments



Akhirnya kita mengetahui tarikh Penuh bagi Pilihanraya ke 13 tahun ini. Sudah lama menunggu dan akhirnya kita ketahui hari ini.
Tarikh penamaan calon : 20 hb April 2013
Tarikh pengundian : 5 hb Mei 2013

Rakyat sudah tidak sabar untuk mengundi, rakyat sudah lama menunggu untuk memastikan mereka dapat membuang undi pada tahun 2013 ini.

Yang pasti rakyat mahu pastikan kemanan kekal di Malaysia dan akan memastikan kerajaan Barisan Nasional kekal mentadbir Malaysia dan juga memastikan Pakatan Pembangkang tumbang kali ini.

Pengundi juga sudah tidak sabar untuk mengundi Barisan Nasional di negeri yang ditadbir Pakatan. Rakyat mahukan negeri negeri Pulau Pinang, Kedah, Selangor, Kedah dan Kelantan kembali ke tangan Barisan Nasional. Rakyat mahukan keamanan dan kesejahteraan hidup.

Inikalilah PRU13 milik Barisan Nasional!

Oh lupa, nanti 20 hb hari penamaan calon Gomo nak salam dan mintak Maaf pada Anwar Ibrahim dan serah sekeping DVD pada dia. Harap dia balik dan tengok untuk fikir panjang. Kalau dia fikir maruah dia akan tarik diri tapi kalau dia tak bermaruah bermakna dia gali kuburnya sendiri di Permatang Pauh.

Psssttt.... Pembangkang jangan ingat mereka kuat kerana rakyat sudah bangkit mengkuburkan mereka pada PRU13 ini.

0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Pengikut