5 April 2013

Muka2 Pelupusan...!!!!

Posted by bong dom On Jumaat, April 05, 2013 | No comments

Shapie Apdal
 (banyak jugak kes pailang tak semporna nih....)

Ahmad Mazlan
(kebodohannya terserlah nyata... siapa yang undi dia memang kategori orang2 bodoh laaa...)

Hishamudin Hussin Onn
(kah.. kah...kah... gua tak mau cakap apa dah dengan dia nih... banyak sangat temberang dia... tak pernah gua jumpa bapak punya temberang macam dia... hahahaha... mampu gelak jelah....)

Raja Nong Chik
(Drakula nih.... banyak jugak kes kronisme dia nih... bahaya jika berkuasa nanti...)

Zahid Hamidi
(suruh dia balik kampung tumbuk punching bag jelah...)

Jamil Khir
(Saudagar Agama... lu orang paham2 sendirilah...)

Rais anak Yatim
(Menteri yang paling gua benci daripada semua Menteri2 yang ada.... wajib dilupuskan sepenuhnya... spekulasi mengatakan memang tak tercalon pun... gua nak sedekah epal di masjid hari jumaat)

Chua Soi Lek...???
(siapa yang undi malaun kaki lucah nih... memang takda harga diri dan maruah laaaaa... manusia paling bangang jer akan sokong Cina Porno nih....)

Mukhriz Mahadeath
(legasi Mahadeath... hancurkan harapan Mahadeath untuk jadikan anak botaknya ini sebagai PM... jika mahukan ketelusan jangan izinkan wujudnya waris jari hantu Mahadeath dan bekas2 Perdana Menteri dahulu berkuasa dalam pentadbiran kerajaan Malaysia.)

Yang lain2... lu orang tambah la sendiri.... kalau nak disenaraikan, boleh dikatakan pemimpin2 dari umno/mca/mic dan semua komponen parti aka barisan nasional laknatullah kebanyakannya tak boleh diharap langsung dan tak boleh diberi kepercayaan...

Cuma yang gua sokong untuk bertanding dalam PRU ini... adalah Mahadeath Mamak Kerala nih... dah bersara pun masih nak menyemak dengan Pentadbiran negara dan perasaaan dirinya bagus sangat... so gua amat berharap Najib Razak bagi dia bertanding dalam PRU akan datang.... cakap banyak sangat eeekkkkk.... cuba test try sekali lagi....!!!!

Dah 56 tahun asyik makan nasi jer..... sesekali nak tukar menu baru jugak kaaaannnnn.....???? Barulah boleh buat perbandingan yang mana satu sedap.... macam poligami gitu.... hahahahaha....!!!!

So... muka2 kat atas tu... jika masih ada yang bagi undi kepada diorang.... memang sah makhluk bangang atas mukabumi nih....!!!!
 Gendang Perang Pilihanraya dah berbunyi... PR dah umumkan senarai calon2 diorang secara berperingkat, Barisan Nasional masih takda khabar berita lagi siapa yang kompom bertanding... yang ada cuma banyak spekulasi orang itu ada orang ini keguguran dan bla.. bla... bla... blah laaaaa...!!!!

Walau apa pun... siapa BN laknatullah nak calonkan is non of gua punya business... yang pasti lu orang camkan betul2 muka2 yang gua rasa tak perlu ada lagi dalam kabinet Kerajaan Malaysia jika BN laknatullah menang....itupun gua sebutkan "kalau menang".... hahahaha...

Jikalau tak menang langsung lagi bagus.... barulah angin perubahan itu berlaku. Lu orang semua pun dah tau muka2 kat bawah nih adalah masalah besar kepada negara... jadi eloklah dilupuskan terus dari arena politik negara... ini kalilah.... once and for all... kerana peluang hanya datang sekali sahaja... nak tunggu peluang kedua lagi 5 tahun... dalam masa menunggu tuuuu.... jika muka2 haramjadah nih masih berkuasa... akibatnya meranalah rakyat Malaysia.... hahahaha...!!!!



Najib anak perempuan Tun Razak
(ini muka ada banyak kes, spesies bini tak takut kat dia..., layak jadi pemimpin ke...???)

Abdullah Badawi
(dah tak mau bertanding... Alhamdulillah...)

 Khairy Jamaludin
(tengah dok merengek nak hisap susu Rosmah.. ntah dapat ke tidak)

 Nazri Aziz
(pun banyak kes... anak dia pun ada kes, berlagak sebab bapaknya menteri)


Sharizat Jalil
(yang ini pun tak bertanding... kes mahkamah keluarga lembu pun tak selesai lagi)

0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Google+ Followers

Pengikut