4 April 2013





Anwar Ibrahim musuh utama Papa Gomo sejak dulu kini dan selamanya. Kerana apa Anwar Ibrahim dianggap Gomo sebagai musuh kekal?

Ada yang bertanyakan kepada Papa Gomo kenapa cukup anti dan marah dengan Anwar Ibrahim. Adakah Anwar Ibrahim pernah mencabul Papa Gomo? Apakah Anwar Ibrahim pernah melakukan sesuatu ke atas Papa Gomo mahupun adik beradik Gomo sampaikan Gomo begitu benci pada manusia bernama Anwar Ibrahim?

Banyak soalan yang diajukan kepada Papa Gomo kenapa memusuhi Anwar Ibrahim. Kenapa?
Kerana Papa Gomo sayangkan rakyat, Papa Gomo sayangkan Agama, Papa Gomo sayangkan Bangsa Melayu dan Papa Gomo sayangkan negara Malaysia ini. Anwar Ibrahim adalah pengkhianat kepada seluruh rakyat Malaysia khusunya orang Melayu. Anwar Ibrahim sejenis manusia yang akan melakukan apa sahaja demi kerakusan kuasa politik beliau yang mahukan kedudukan sebagai Perdana Menteri walaupun negara ini digadai demi cita cita beliau.

Gomo cukup dikenali kerana memaparkan aksi aksi moral Anwar Ibrahim. Papa Gomo seringkali mendedahkan perilaku moral terkutuk manusia bernama Anwar Ibrahim. Dari video seks China Doll sampailah kepada Video mesra Anwar Ibrahim dan lelaki lembut semuanya adalah berdasarkan kepada pendedahan demi menyedarkan rakyat perilaku moral manusia bernama Anwar Ibrahim ini.

Ada komen positif dan ada juga komen yang negatif. Gomo mengambil komen komen ini semua dan Gomo membuat satu penilaian yang khusus agar Papa Gomo terus dapat menyedarkan rakyat Malaysia siapa Anwar Ibrahim ini.

Yang positf yakin dan pasti Anwar Ibrahim adalah keji moralnya untuk diangkat sebagai pemimpin apatah lagi nak diberikan jawatan Perdana Menteri Malaysia. Yang Postif rakyat jelas Anwar Ibrahim adalah seorang pengamal homoseksual dan pengkhianat kepada Agama Bangsa dan Negara.

Namun kepada yang negatif Gomo amat berminat kerana walaupun mereka tahu dan percaya Anwar Ibrahim adalah pemimpin HOMOSEKSUAL dan keji ahlaknya namun mereka tetap pertahankan Anwar Ibrahim kononya Anwar Ibrahim berjuang demi menghapuskan rasuah dan keronisme didalam UMNO dan Barisan Nasional.

Ada satu tahap komen yang menyatakan:

"Jika DSAI GAY sekalipun beliau tetap kami sokong bagi menghapuskan rejim UMNO yang Korup dan bapak Rasuah, DSAI penyelamat rakyat"

Itulah mentaliti pengikut taksub pakatan pembangkang dan ianya pada pandangan Papa Gomo boleh mempengaruhi mereka yang diatas pagar yang tidak mengenali dengan lebih dekat manusia bernama Anwar Ibrahim.

Jadi untuk ini Gomo mengambil haluan yang berbeza sedikit daripada apa yang Papa Gomo lakukan sebelum ini. Papa Gomo sudah muak dengan kelakukan jijik moral Anwar Ibrahim dalam meliwat anak anak muda secara rakus. Sebaliknya Papa Gomo mahukan satu peperangan yang baru dengan Awnar Ibrahim dan puak puaknya agar menjadi medan untuk rakyat menilai siapa benar dan siapa salah.

Bermula hari ini Gomo akan memberikan satu soalan kepada Dato Sri Anwar Ibrahim. Dalam tempoh masa 24 jam beliau dikehendaki menjawap soalan yang diberikan. Jawap agar rakyat mengetahui siapa manusia bernama Anwar Ibrahim ini.


Round 1

Anwar Ibrahim menipu rakyat bahawa beliau adalah pemimpin yang bersih dan sepatutnya menggantikan Najib Razak. Anwar Ibrahim menyatakan bahawa beliau tidak mengamalkan Rasuah dan Keronisme berbanding Najib Razak. Anwar Ibrahim mahukan rakyat memberikannya mandat untuk menerajui negara agar Keronisme, rasuah dan sebagainya didalam kerajaan hari ini dihapuskan. Itu kata Anwar Ibrahim Ketua Umum Pakatan Pembangkang.

Soalan Papa Gomo kepada Anwar Ibrahim:

Kenapa Anwar Ibrahim tidak SAMAN Datuk Abdul Murad Khalid berhubung dakwaan beliau Anwar Ibrahim menggunakan WANG RAKYAT untuk kepentingan politik beliau?

"Hutang kroni Anwar Ibrahim telah dibersihkan / diselesaikan melalui keuntungan daripada tawaran yang menggunakan pengaruh Bank Negara," Badan Pencegah Rasuah (BPR) dan Kementerian Kewangan menyiasat dakwaan bekas Penolong Gabenor Bank Negara, Datuk Abdul Murad Khalid berhubung dakwaannya bahawa Datuk Seri Anwar Ibrahim memiliki 20 akaun induk bank berjumlah RM3 bilion untuk mencapai cita-cita politiknya.

Berita Minggu, 31 Oktober 1999



Tempoh 24 Jam diberikan kepada Anwar Ibrahim untuk menjawap soalan ini. RM 3 Billion bukan sikit Wang Rakyat yang dikebas Anwar Ibrahim. Anwar Ibrahim bebas Rasuah? Keronsime? Sila jawap dalam masa 24 Jam.

Psssttt..... Satu persatu kita akan bongkar betapa KORUP nya Anwar Ibrahim ini merompak wang rakyat sehingga beliau dipecat Tun Dr Mahathir.

0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Pengikut