20 Oktober 2013

YDP PAS TURUT ANJUR JAMUAN HIDANGKAN ARAK

Posted by Loveclip Fishing On Ahad, Oktober 20, 2013 | No comments


Halamak ai!!! Ni apa cerita pulak ni? Siapa pulak YDP PAS yang turut bersekongkol menganjurkan jamuan yang ada menghidangkan arak ni?

Kalau korang nak tau, YDP PAS ni dulu la yang kuat meroyan tak tentu arah masa isu berkaitan BR1M menjadi persoalan dikalangan orang - orang PAS.

Hanya semata - mata sebab Kerajaan nak memberi sumbangan kepada rakyat, orang macam YDP PAS ni mula meroyan tak tentu arah. 

Tapi dalam masa yang sama dia pun dok sibuk mintak jugak BR1M tu. Sampai tahap sanggup merayu dan buat laporan Polis kononnya surat dia kena tahan dengan Pejabat Daerah.


Sekarang, YDP PAS tu pulak yang terjebak dalam penganjuran satu jamuan makan malam bersama - sama dengan DAPigs yang turut menghidangkan arak kepada tetamunya.

Takkan la YDP PAS tu tak tau bab hukum Islam kot. Kalau dia tau, dah tentu dia takkan turut serta. Ini tidak. Gambar dia jelas terpampang dalam banner.


Pulak tu, gambar dia diletak betul - betul sebelah jenama arak yang dijadikan hidangan dalam majlis tersebut. Tak ke songsang je bila orang tengok.

Kot ye pun YDP PAS tu nak dapatkan sokongan dari orang untuk jadi pengikut dia, takkan la sampai dia sanggup jual maruah diri dia sendiri!!! Kalau ye pun kemaruk nak berkuasa, jangan la sampai tahap itu. Penyudahnya, yang buruk nama PAS jugak!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Google+ Followers

Pengikut