KUALA LUMPUR – Destinasi utama fesyen
online Asia, Zalora buat julung kali mengumumkan produk jenama meraka,
Ezra yang kini telah berada di pasaran.
Mempelbagaikan rekaan pakaian dan
aksesori yang memenuhi citarasa lelaki dan wanita, Zalora berani
mengambil langkah kehadapan dengan menjadikan syarikat itu berada di
barisan hadapan dalam kalangan pemaju fesyen online di Asia.
Boleh didapati di laman web Zalora
seleuruh Asia pada bulan ini, Ezra telah melancarkan koleksi pakaian
wanitanya yang menampilkan gabungan menarik dan segar.
Menggabungkan reka bentuk ‘fun &
flirty’ yang bakal menonjolkan keanggunan para gadis, Ezra bersedia
untuk menjadi sebahagian pakaian buat penggemar fesyen tidak kira lelaki
mahupun wanita.
Pengarah Urusan Serantau Zalora Harry
Markl berkata, telah menjadi matlamat Zalora untuk memberi akses mudah
kepada penggemar fesyen di Asia untuk mendapatkan fesyen yang ‘in-trend’
dengan harga berpatutan.
“Mewujudkan jenama sendiri
(Ezra) merupakan satu langkah yang jelas bukan sahaja kepada syarikat
ini, malah kepada satu pasukan yang sangat berbakat serta pereka yang
kreatif dalam menghasilkan koleksi kapsul pertama ini.
“Selain itu, hasrat kami juga
adalah untuk memberi sesuatu yang eksklusif kepada para pelanggan kami.
Maka, kami yakin untuk meletakkan Ezra setanding dengan 500 jenama
tempatan dan antarabangsa yang lain,” jelas Markl.
Tambah Markl, warga Zalora tidak sabar
untuk melihat perjalanan Zalora dalam trend beli-belah online yang
sememangnya akan memberi pelbagai pilihan serta pengalaman yang berbeza.
Akan datang tidak lama lagi, koleksi
Ezra bagi golongan lelaki akan memberi pelbagai pilihan daripada trend
muda ‘street-style’ hinggalah pilihan fesyen yang memberi ruang kepada
golongan lelaki untuk bereksperimentasi.
Lawati www.zalora.com.my/ezra untuk
melihat serta membeli-belah secara online atau layari ezra-blog.com
untuk mendapatkan maklumat terkini berkaitan Ezra.
Oleh: HARITS ASYRAF
0 comments:
Catat Ulasan
Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.