22 April 2013

Setelah separuh hari menahan sabar

Posted by Unknown On Isnin, April 22, 2013 | No comments
Setelah separuh hari menahan sabar sebab hosting masalah maka saya berjaya jihad nafsu blogging haha. Ni adalah latihan sebelum-sebelum ni di mana saya memaksa diri untuk tidak update blog. So entri kali ni nak up benda yang lagha. Mamacm yang kita tau trend tarian semakin menular lepas satu, satu. Pernah dengar Gwiyomi? Hari ni baru saya tau apa itu Gwiyomi. Saya bukan penggemar KPOP pun tapi lepas ushar video ni ntah tak tau apasal tetiba suka plak tengok Gwiyomi.


Adoi cair pulak ushar awek ni haha. Ntah awek siapa lah ni. Dengar cerita dah kahwin. Ushar video ni membuatkan saya terasa nak tambah quota pulak oooops. Gwiyomi ni dah jadi macam satu trend sampaikan semua nak buat video gwiyomi. Kalau korang perasan pondan pun nak buat Gwiyomi haha. Yang penting dari semua video yang saya layan video ni yang paling cute. Siapa setuju sila angkat tangan!

So kat sini saya nak tanya korang. Siapa antara artis Malaysia yang korang nak tengok buat Gwiyomi dan siapa yang korang rasa paling cute. Adakah…

1. Yana Samsudin
2 Artis Mana Boleh Buat Gwiyomi Paling Cute?

2. Wawa Zainal
wawa zainal 650x401 Artis Mana Boleh Buat Gwiyomi Paling Cute?

3. Nelydia Senrose
nely2 Artis Mana Boleh Buat Gwiyomi Paling Cute?

4. Emma Maembong
Gadis Ayu Emma Maembong Artis Mana Boleh Buat Gwiyomi Paling Cute?

5. Nora Danish
nora28304173 l Artis Mana Boleh Buat Gwiyomi Paling Cute?

Ni 5 orang yang saya terfikir boleh buat Gwiyomi. Antara 5 orang ni korang rasa siapa boleh bikin Gwiyomi dengan gaya yang paling cute serta boleh mengalahkan awek dalam video di atas hehe. Boleh drop komen tak pun kalau malu pi kat sidebar ada poll saya sediakan untuk korang yang pemalu. So gunakan hak anda untuk mengundi icon wink Artis Mana Boleh Buat Gwiyomi Paling Cute? .

0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Pengikut