20 Oktober 2013

DAH TERBOGEL PUN MASIH TAK MENGAKU JUGAK???

Posted by Loveclip Fishing On Ahad, Oktober 20, 2013 | No comments


Hek eleh!!! Tah apa - apa la diorang ni. Dah terbogel macam ni pun masih jugak tak nak mengaku? Yang membogelkan diorang pun bukan orang lain. Pemimpin diorang jugak.

Itu pun diorang masih jugak nak tegakkan benang yang basah? Dah kantoi tu kantoi la jugak!!! Cuba la belajar terima kebenaran. Tak payah la susah - susah nak menipu rakyat. Mengaku je, habis cerita. Jangan la banyak songeh!!!
Rupa-rupanya apabila kedahan69ers.com dan beberapa blog yang lain menyiarkan tentang kehebatan Super Jet N99088 yang dinaiki dan digunakan oleh Anwar Ibrahim ketika ke Labuan, para pecacai Anwar Ibrahim cuba menterbalikkan hakikat tersebut. 
Mereka masih cuba untuk membuktikan bahawa Anwar Ibrahim yang cukup terkenal dengan gelagat mewahnya, menaiki Air Asia, MAS dan penerbangan awam yang lain. (BACA BLOG PECACAI ANWAR IBRAHIM DI SINI)
Dan yang paling melawakkan ialah apabila mereka cuba juga menyalahkan blogger UMNO dengan menyatakan itu semua fitnah semata-mata!
Malangnya, sama ada mereka sedar atau tidak, gambar-gambar dan maklumat tentang jet mewah yang digunakan oleh Anwar Ibrahim dan turut dinaiki oleh pimpinan besar PKR ketika ke Labuan, datangnya daripada TIAN CHUA, salah seorang pembesar PKR dan konco rapat Anwar Ibrahim sendiri.

0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Google+ Followers

Pengikut