20 Oktober 2013

DAH TERBOGEL PUN DIA MASIH TAK SEDAR JUGAK KE!!!

Posted by Loveclip Fishing On Ahad, Oktober 20, 2013 | No comments


Ish!!! Cuba korang bayangkan Si Faekah tu berbogel. Mau tak lalu nak makan sampai seminggu. Tiap kali teringat, dah tentu kita akan jadi loya tekak.

Jadi, dari korang bayangkan Si Faekah tu berbogel, baik la korang baca artikel dibawah ni. Pada pandangan korang siapa yang salah, SUK, Si Khalid Gagap atau pihak Istana?

Walau apa pun, kita tak boleh buat. Dah dia sendiri yang cari penyakit. Dah terbogel pun dia masih tak sedar diri jugak. Sudah la dia ni memang jenis manusia yang tak reti buat kerja. 

Dah kantoi macam ni pun, mula la dia nak salahkan orang lain. Tak boleh ke dia nak mengaku je salah dia sendiri? Ini tidak. Nak jugak salahkan orang lain!!! Macam sial!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Google+ Followers

Pengikut