20 Oktober 2013

ORANG DAH TERBOGEL, APA PUN BOLEH JADI BAJU!!!

Posted by Unknown On Ahad, Oktober 20, 2013 | No comments


Apa boleh buat. Itulah perumpamaan yang diberikan oleh salah seorang sahabat Semut mengenai Parti Kencing Rakyat tu sekarang ni.

Diorang ni diibaratkan seperti orang yang dah terbogel. Semua kelemahan - kelemahan mereka dah terdedah. Pekung dan panau pada badan tu dah nampak.

Jadi, diorang buat la apa cara sekali pun untuk menutup panau yang ada pada badan diorang tu waima daun kering sekali pun. Itulah perumpamaannya.

Dala isu PKR ni, diorang jelas dah tak ada cara lain untuk menutup kesilapan dan keGAGALan yang telah mereka lakukan selama memerintah Selangor.

Semua persoalan rakyat mereka tak dapat nak jawab dan jelaskan. Isu Talam, Isu Pasir, Isu Unisel, Isu Yayasan Selangor, Isu Air, Isu Janji - Janji yang tak tertunai.

Kalau nak disebut satu persatu, banyak sangat isu yang timbul. Itu menunjukkan yang PKR Selangor ni memang GAGAL menjadi pemerintah yang baik. 

Setakat bercakap je yang diorang taunya. Lepas tu buat janji - janji kosong dan mengabihkan duit rakyat. Selain itu, menipu. Tak de dah kerja lain.

Itu sebab la diorang terpaksa cipta alasan seperti ni. Tanya BN, siapa bakal calon Menteri Besar yang akan dilantik kelak. Nampak sangat la mereka dah mula kering idea.

Jawapan yang sahabat Semut bagi semalam cukup mudah. 'Simple' dan tepat pada soalan. Jawapan dia, Suka Hati BN la Nak Lantik Siapa Pun Jadi MB Selangor!!! Yang diorang sibuk sangat kenapa!!! Kerja sendiri pun tak terbuat, nak sibuk kerja orang. Pigidah!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Pengikut