21 Oktober 2013

PKR SEBARKAN GAMBAR BOGEL

Posted by Loveclip Fishing On Isnin, Oktober 21, 2013 | No comments


Wah!!! Ni Apa cerita pulak ni? Dah tak de kerja lain yang puak - puak Parti Angguk Saja ni nak buat? Kalau ye pun Si Ketua Penipu tu ada masalah moral, cari la benda lain.

Ini sampai nak sebarkan gambar bogel ni apa cerita? Kesian kat kawan tu. Dah terpaksa cari simpati kat Si Wali Terompah. Tapi kenapa dia cari Wali Terompah tu?

Bukan apa. Nak cari simpati dengan Si Ketua Penipu tu kang, takut dengan dia - dia pulak yang kena balun. Si Ketua Penipu tu bukan kira. Semua dia sapu.

Jadi, sekarang, timbul pulak dakwaan baru mengenai penyebaran gambar Si ADUN Bukit Lenjan tu. Katanya, PKR sendiri yang sebarkan.

Ada unsur - unsur khianat yang tikam belakang. Ceh! Tikam belakang lagi. tak de tempat lain ke diorang nak tikam?

Kata bekas pakwe Si Eli Wong tu, dia tidak tahu siapa dia dalang sebenar yang jadi musuh dalam selimut dan nak menganiaya diri dia tu.
“Saya tidak menolak kemungkinan ada musuh dalam selimut yang menyimpan dendam atau dengki kepada saya atau Eli (Elizabeth),” katanya dipetik laporan Kosmo! hari ini dalam pertemuan di Polresta, Barelang, Batam, Indonesia.
Itu satu hal. Agak - agak, bila puak - puak PKR tu nak buat penjelasan pasal isu Si Azmin atau Si Hilmi yang kena tangkap di Indonesia tu ye?

Konon, kata Si Khalid Gagap tu, pihak dia akan buat siasatan mengenai perkara ini. Nak siasat menda jadahnya. Dah lama dah orang tunggu jawapan.

Memang sah la. Apa yang Si Khalid Gagap tu cakap lepas ni, satu pun tak boleh kita percaya. Dulu pun dia cakap macam tu jugak.

Kata dia, pihak JAIS akan diminta untuk buat siasatan lanjut mengenai isu pemeriksaan keatas DUMC dan keputusan laporan itu akan didedahkan.

Sampai sekarang, satu hapah pun dia tak buat. Lepas tu, nak 'cover line' suruh JAIS siasat semula menda jadahnya lagi!!! Cakap dah la tergagap - gagap. Tak serupa bikin pulak tu. Pun ada hati nak jadi pemimpin? Ceit!!! Pigidah!!!

Ps: Semut sengaja tak nak letak gambar Si Eli Wong tu. Sekali tengok pun dah rasa geli la pulak. Berserabut kepala otak dibuatnya!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Google+ Followers

Pengikut